Novosti

Prijedlozi za opuštanje tijekom učenja

opustanje

Pripremanje važnih ispita često je praćeno tjeskobom koja nas ometa u uspješnom učenju. Ukoliko želite iz sebe izbaciti „negativnu“ energiju obucite debelu trenirku, obujte udobne tenisice i izađite u najbliži park ili na neku drugu površinu na kojoj možete istrčati pristojnu dionicu. Nemojte se opterećivati tempom. Kada nastupi kriza slobodno hodajte, ali brzo. Kako se budete zagrijavali i kriza će nestajati…

Pročitaj više

Nakon trčanja istuširajte se svojim omiljenim šamponom koji vas opušta. Osim što ste izbacili napetost, znat ćete da ste za sebe učinili nešto vrlo korisno. Ne misli se samo na tuširanje!!!!

Ukoliko niste tip za tjelesno «iscrpljivanje», zamolite nekoga od svojih bližnjih da vam  izmasira vratne mišiće, dlanove ili stopala. Možete i sami, ali prva varijanta mnogo je ugodnija.  Već nakon nekoliko minuta osjećat ćete se bolje.

Ukoliko ste škakljivi, prethodni prijedlog otpada. Zato probajte sljedeće: sjednite u turski sjed, isprepletite prste, okrenite dlanove od sebe, ispružite ruke i podignite ih iznad glave. Istodobno dlanove gurajte gore i nazad. Zadržite položaj 10 sekundi, a zatim se opustite. Ponovite vježbu. Nakon toga opustite ruke niz tijelo (leđa ravno!) i lagano kružite ramenima prema nazad. Naglašeno gurajte ramena nazad.

Pustite glazbu koja vas opušta. Naš prijedlog „The Promise“ od Tracy Chapman s albuma «Collection». Zauzmite „fetus“ položaj na boku. Sklopite ruke i stavite ih pod glavu. Zatvorite oči i prepustite se ugodnim notama. Opustite svaki mišić.

–  Nemojte zaspati! Čeka vas učenje!